wtorek, 27 sierpnia 2013

cast.

Zayn Malik, 24.

Zdecydowanie nie należę do łatwego gatunku ludzi. Trudno mnie rozgryźć i wczuć się w moje miejsce. Dlaczego tutaj jestem? Ponieważ zależy mi na zabawie i nauce tych dzieci, czegokolwiek. Seks to tylko zabawa, liczy się odzwierciedlenie ludzi i ich dusza, to jest najważniejsze.




Carmen Richards, 16

Zagubiony świat, który stara się mnie czegoś nauczyć. Zagubiony akademik z dużą ilością osób, których nie znam i nie chcę poznać. Przerażają mnie swoim zachowaniem i swoim stylem bycia, który pokazują na każdym kroku. Dziwne.. Sama do nie dawna taka byłam. Jestem Connie, by the way.






1 komentarz:

  1. Ciekawie, chociaż mi chyba brakuje w bohaterach również tego przyrodniego brata Carmen, o którym była mowa w opisie fabuły. On chyba również będzie ważny w tej historii, prawda? Aczkolwiek mimo to jest interesująco.
    Pozdrawiam, Letum.

    PS. Możecie ustawić w ustawieniach, aby na stronie głównej pokazywał się tylko jeden post? Kilka strasznie brzydko wygląda... I drażni moje spuchnięte oczęta. :)

    OdpowiedzUsuń